Güçlü olmak nedir  ?Buna nasıl karar verilir, ?Kime güçlü denilebilir? Öldürmeyen acı gerçekten güçlendirir mi?Güçlü olmak tercihe bağlı mı? 
Uzar gider sorular. Bu gece caddelerde insanların arasına karışmış,onları izlerken farkettim. Kimseye ihtiyacım olmadığını. 
Kolay değil.1.5 yaşımda farketmiştim güçlü olmam gerektiğini.Bir gece yarısı uykumun en derin yerinde,içeriden gelen babamın o kocaman sesi annemin çocuk uyuyorları, annemin küçük kuzeninin tamam enişte gidiyorumları ile  yataktan fırladığımda 5 yaşımdaydım. Koşup babamın bacaklarına sarılmıştım yapma baba ,yapma.Uzun boylu, yapılı olan bu adam, ne kadar da küçük görünmüştü gözüme. Sakinleşmiş ve gidip yatmıştı. Annemin teyzesinin oğlu o çocuk Üzgün gidiyorum ama sen üzülme dedi.Tuhaf olan bu zulme maruz kalan annemin ne yaptığını hiç hatırlamıyor olmam. Kavga, şiddet, travma, ....Kimbilir kaç evden biri de bizimdi bunların yaşandığı. Tek fark vardı. Ben korkmuyor,büyümeyi bekliyordum. 
Ve 15 yaşımda. ..İşte o gün gücü elime aldım. Sonra hiç zayıf olmadım bir daha. .
Bu gece yürürken, mağazalara bakıp, insanları gözlemlerken düşündüm. .
Güçlüyüm. Kimseye ihtiyacım yok. Çünkü, içimde büyük bir güç var. Her zaman vardı. 
Komplekslerinizle yüzleşip, onları sevince, sınırlarınızı bilip, kendinizi geliştirdiğinizde ve öldürücü darbelerden en az hasarla kurtulunca güçleniyorsunuz. 
Maddi taraflara değil, ruhani güçlerinize yoğunlaşıp onları geliştirdikçe güçleniyorsunuz .
En önemlisi sevince, sevgiyi yayınca,iyi insanı her durum ve şartta muhafaza edince güçleniyorsunuz. 
Başınıza gelenleri kader değil, öğreti olarak görünce ve  sahiplenmeyince; güçleniyorsunuz.  
Çizginizi her durumda muhafaza ettikçe, dik durdukça, vazgeçmedikçe güçleniyorsunuz. 
Paylaştıkça, el uzattıkça, çoğaldıkça, bazen yalnız, aç,soğukta kaldıkça;yaşamaya devam ettikçe; güçleniyorsunuz. 
Egonuzun tutsağı olmayınca; güçleniyorsunuz. 
Spor en iyi arkadaşınız olunca..Güçleniyorsunuz. 
Zayıf ve güçlü yanlarınızı her durumda sevince. ..Güçleniyorsunuz. ..
Güçlü olmayı, gücü sadece iyilik için kullanınca. ...
Güçlü olmanız ve kalmanız dileğiyle

Comments

Popular posts from this blog

Yara