Hızlı yürümeye çalışıyordu. Hava çok soğuktu. Ayakkabılarının topukları içeriye doğru kaymıştı. Üstleri yırtıktı. Tabanları yoktu. Bit ara ayağı kaydı.Bileği burkulur gibi oldu. Devam etti yürümeye. Ayağında bir etek, üstünde mont olan bu kadın sadece yürüyor ve arada, kendi kendine konuşuyordu. 
-Niye söylemedin.Kendimi küçük düşürmeme izin verdin. Onunla yattığını, onu becerdiğini ve aşık olduğunu niye söylemedin.Bana 1 sene boyunca hiç vaktim yok derken hiç yüzün kızarmadı mı?Söyleseydin ya ,seni istemiyorum, seni sevmiyorum. 
Adam söylememiş, uzun süredir hayatında olan kadınla olduğunu, bazen ona sadakatini kaybettiğini. ..Sebebin bu olduğunu. ..
Nefes alamıyordu. Adam ,bu uzun ilşkidekinin değil, diğerinin yanındaydı. Yalan söylemişti. 
Kendine yalan söyleyen herkese yalan söyler dedi Niki. ...
Yürüyordu. Gözyaşları kurmuştu. 4 sene boyunca dokunamadan sevdiği, koruduğu bu adamla arasında bir bağ olduğuna inandırılmıştı.

Geçmiyor öfkem. Bitmiyor. ...
Yürüdü, düşündü. ..Bir kez umurunda olmamıştı adamın. Aralarında  bir bağ da olmamıştı demek ki. 
Aniden durdu. .Telefonunu çıkardı. .
Adamın numarasını ve tüm fotoğraflarını, onunla ilgili tüm haberleri sildi. 
Aşk,Sevgi evet. 
Ama Saygı. O olmazsa olmaz. 
Kendine yalan söyleyen, herkese yalan söyler 
Sevginizi hakedene verin. Ve saygı. İşte onu asla kaybetmeyin. 
Ben bana yeterim. Ya siz?Size yeter misiniz? !
Sevgim üstünüze olsun 

Comments

Popular posts from this blog

Yara