Hediye Paketi......
Hediyeleri sever misiniz? Yüzünüze bir gülümseme yada hüzün oturdu şu an..En son aldığınız veya uzun zamandır almadığınız hediyeyi düşündünüz. .
Belki okul bitirme hediyesi olarak babanızdan gelecek arabayı, belki evlilik yıldönümünüzde eşinizden gelecek kol düğmesini, belki de nişanlınızdan gelecek tek taşı....
Eski hediyeleri belki kimbilir. Geçtiğimiz hayatlardaki hediyelerimizi. .Ne güzel yada be zor ilişkiler, evlilikler, çocukluklardı.
Aldıklarımızı, verdiklerimizi, beklediklerimizi. 
Hayatımıza gelip hediye etkisi yaratanları. Yada gittiklerinde hediye almışçasına yüzümüzü güldürenleri. ..
Hayatlarına girdiğimizde hediye niteliği taşıdığımız o adamları, kadınları. ..Hayatlarından çıktığımızda, dünyanın en kıymetli hediyesini almış gibi sevinenleri. 
İlk hediyenizi de düşündünüz. Kimden ve nasıl geldiğini. Hatırlayamamanın verdiği huzursuzluk ve hatırlamanın verdiği sonsuz mutluluk. Hepsini düşündünüz biliyorum. .
Dün akşam eski bir arkadaşımla konuşurken messangerda benim de geldi aklıma. Çok severim hediyeyi çocukluğumdan beri.Daha önce yazmıştım. Hastaydım sürekli ve babam her akşam balonla gelirdi. Çok severdim balonları.Rengarenk özgürlük demekti balonlar. Doğumgünleri vardı bir de. Okulda konuşmasalarda benimle ki bunun nedeni tahminimce kilolarımdı, doğum günlerime gelirlerdi birkaçı. Önemli olan hediyelerdi. Getirdikleri kutular,kutuların içinden çıkacak olan değil. Nasıl mı?:(()))))Kutu kutu içinde.Belki 10 kutu. İç içe. Aç,Aç, aç....Önemli olan orada onları açarken aldığım hazdı. İçinden çıkacak hediyeyi merak etmiyordum  .Hayal etmiyordum. Umurumda değildi.Keyif aldığım her kutuyu sabırla açmak, ambalajları yırtmadan, bantlar özenle çıkarmak, bir diğerine geçmekti. Onlar da bunu öğrenmişler, hediyelerini öyle getirmeye başlamışlardı. 
Muazzam bir Keyifti bu .Parlak ambalaj kağıtları, ben, sabır,gülümseme, heyecan, beklemek, emek, soğukkanlılık; tıpkı düğüm olmuş bir yumağı açmak gibi. Kaç kutu olduğunu bilmeden hedefe ulaşmak için çaba sarfetmek. Ama o anın tadını çıkararak. 
Hayat gibi aslında hediye paketleri. Hayatta da kutu kutu içinde değil mi?Önemli olan o anın tadını çıkarmak, ilişkinin sonunu düşünmek değil. Ne olursa olsun başladığınız işin sonu,süreç keyifli mi,?odak noktası bu işte asıl.Boşverin o giysi  yırtılsa da olur, ayakkabının tabanı gitsin; ne olur?!Giydiniz ya siz.Valizlerde, dolaplarda, hurçlarda sakladıklarınızı veriyorsunuz birileri giysin diye,kendiniz tadını çıkarmadan. 
Hayatın her anını keyifle, kutu açar gibi korkmadan yaşamaya ne engel olabilir ki? 😊 
Sizden başka!?
Sevgim üstünüze olsun 

Comments

Popular posts from this blog

Yara