Sen seni özlemenin nasıl bir duygu olduğunu biliyor musun? 
Bilemezsin! 
Yıllar önce ona aşık olduğumda, biri de bana aşık oldu. Zarar vermedi, terbiyesizlik etmedi, benim aşkımı dinledi, ses oldu, güç verdi, tiyatro konuştuğum tek insan oldu. Nefes olamadı çünkü ben kendimi, onun kendini benden esirgemesi gibi; bana aşık olandan esirgedim. Hasret mi öldü bana, affettim mi, kırgın mıydı bilmiyorum. Ama eğer benim, dokunamadan sevdiğim gibiyse, ne acı çekmiştir. Ben de bir insanın canını yaktım işte. Tek bir farkla, sana duygum yok,keşke olsa ama yok ve olmayacak, başkasına aşığım, seni dostum olarak istiyorum, çağır gelirim dedim. Öbür adama o kadar müthiş bir arzu, aşk, tutku, sevgi vardı ki içimde, kimseleri istediğim yoktu. Üstelik bu adam benim dostum olmalıydı. 
Neticede sen sana dokunamamanın nasıl olduğunu bilsen. Göğsün var ya.O kadar hayati bir öneme sahip ki.Orada geçirilecek birkaç saat nasıl güç verir bana. Ya ellerin. Şaplak da isterim onlardan,şefkatte. Sesin ,en çok onu özledim. Gülüşün güneşim. Sana vermek kadınlığımın tüm detaylarını ve senden almak erkekliğinin tüm ayrıntılarını. Bütün olmak, güçlenmek, karışım haline gelmek. 
Özledim.Ölmeden ben,gel

Comments

Popular posts from this blog

Yara