Son limanım olur musun?
İlk gördüğüm anda, bu ne şimdi demiştim. Ertesi gün unuttum itiraf ediyorum. Çünkü her gördüğümüz insanda ve duyguda kalmayız ki..Şartlar, ortam, yaşam telaşı. Ama hissettiğim bu ne şimdi idi. Aradan 4 yıl geçti o anı unutmadım. Sıcacık bir adam. KoCanan bir teşekkür ederim sarılması,başarısını tebrik etmeme karşılık; içime akan "uzun zamandır bu kadar sıcak birini görmedim" duygusu ,gerçek bir adam mı bu....Unutmam. Unutamam. İçime soba koymuşlardı sanki. Başımdan ayağıma birşey aktı, sevgi,nasıl olduğunu anlamadığım bir enerji. Sıcacık bir güven duygusu, şefkat, samimiyet, yumuşaklık, huzur, tevazu. .
Ertesi gün aklıma gelmedi karşılaşmak, hayat ama, yine çıktı karşıma. Bana mı öyle geldi bilmiyorum, o da beni gördü uzaktan, kendine güvenli, cool, yanında genç bir hanım,ayak üstü birkaç kelime konuşuldu, espri anlayışı hoş,yüreklendirici meslek konusunda, kocaman mavi gözler, muzur, fırlama, dedemin mavi gözleri vardı, çocukken aşıktım ona,yanındaki hanıma  acaba. .,birkaç cümle ile geri çekilme komutu geldi beynimden. ..sohbet bitti. .Sonra 4 ay mesajlaşma başladı, gülme, konuşma, daha çok dinliyorum, çünkü o sıkıntıya gelemiyor, önce o ,sadece o,arada birkaç cümle ben, bencillik mi belki. Ve 4 ay sonra trafik kazası, o yanımda mı ,Hayır partide. Eğlenmekle meşgul, aramıyor, sormuyor, hayatta mısın demiyor, nerede olduğumu merak etmiyor, tabii ki gelmiyor. 
Peki sen 4 yıl seni yok kabul eden,ignore eden bir adamda kaldın, neden demeyin bana, cevap ortada. Aşık oldum, arzuladım, sevdim, bekledim, istedim, özünü hissettim, unuttuğu, görmediği, kabul etmediği,farketmediği o özü bekledim, istedim. 
İki karakter var bende, ikisinin ortak kararı idi beklemek. Teslim olmak ve almak, konuşmak, dinlemek, sevişmek, sarılmak, keşfetmek, romantizm ve erotizm yaşamak, sevmek,sevilmek, okşamak, bakmak, doymak. .Bekledim. Ben beklerken o başkalarına teslim oldu, onlarla keşfetti, izledi, güldü, koştu,
Depfreeze koyduğum duygularım, bir bütünleşmeyi,ona kızgınlıkla yaptığım 5 saniyelik bir girişim dışında  kadınlığım,beynim, ruhum hepsi hâlâ beni benim için sevecek o adamı bekliyor 
Umarım yaşarken ve hatırlarken gelir. 
Boşluk doldurmaya inanmıyorum ben. Birini unutmak için evlenmeye, durmadan sex  yapıp sadece bedeni doyurmaya, alkolle zihni uyuşturmaya, sigara ile sıkıntıyı atmaya, uyuşturmak amacı ile antidepresanlara inanmıyorum. 
Birkez biriyle evlenmeyi kabul ettim, düşünüyorum, iyi ki olmamış. O imza atılmamış. 
Arada bunalıma giriyorum, tam depresyon aşamasında ki bu karasevda döneminde oldu, yürüyüşe, platese, yogaya tutunuyorum, ve yenilmiyorum ona. 
Bu yazıları yazıyorum, siz de yapabilirsiniz ve sakın vazgeçmeyin diye. 
Halâ aşka,sevdaya, sevgiye inanıyorum, biliyorum filmin sonu mutlu bitecek, biliyorum aşk,iş,sevgi, para,hepsi birden gelecek.
Hiç olmadı değil elbette sevgi, mutlaka olmuştur. Ama kazanç ve iş....O yorumsuz. 
Sevginin iyileştiremeyeceği ne var ki?Hiçbirşey. 
Çok bağırdım insanlara, yalnızım, nahifim, ince fikirliyim, tutun elimi. ,bir dostum var yanımda sadece, ben tutuyorum kendi elimi. 
Umarım birgün onu nasıl sevdiğimi anlar, çünkü bilemez insan takıntı yada saplantı sanar. 
Aşkı onda bıraktım. Sevdayı onda
Dokunmayın, onda kalsın 
Her üşüdüğünde sarılsın ona
Her yorulduğunda nefesim güç versin ruhuna 
Tutmak isterse elimi 
Bırakın, durmayın önüne
Ulaşsın sevdikçeğine 


Comments

Popular posts from this blog

Yara