Gece hiç uyumamıştı. Uçağı kaçırma korkusu ile.Sabaha kadar okudu, müzik dinledi. Erkenden hazırlamaya başladı. Biraz spor yaptı ve havaalanına doğru yola çıktı.Uzun bir yolculuktan sonra çok sevdiği şehre ulaştı. Bu şehir çocukken yaşamak istediği, aşık olduğu şehirdi.Değişmişti. Oysa o küçükken şehir de kendisi gibi masumdu. Çok kalabalık olmuştu ve gürültülü. Çok göç almıştı şehir ah o güzelim şehir. Tüm randevularına gitti ve bir yere oturdu dinlenmek için.
Eli telefona gitti. Çıkardı ve aynı şehirde nefes almaktan hoşlandığı, aşık olduğu mesleği aşkla yapan eskiden aşık olduğu adama yazmaya başladı. 
"Şehirdeyim. Geldim. Seni görmek istedim. Biliyorum işin vardır, her zaman bana. Oysa saçlarının arasında dolanmak isteyen parmaklarım var, yüzünün çizgilerinde gezinmek isteyen parmaklar onlar, benlerinden öpecek dudaklarım var, gözlerinin içinde kaybolacak gözlerim. ...Ve bedenimin her bir noktası vücudunun her bir noktasını beklemekte. Zihnim zihnini sevmek ve sevilmek istemekte. Düşüncelerim sana koşmak için bekliyorlar, seninkilerin bana koşmak istedikleri gibi. Koş hadi koş bana. ..
Durdu,yazdıklarını okudu. Daha önce de yazmıştı buna benzer satırları ama karşısındaki farketmemişti bile. Duraladı. Kahvesinden bir yudum aldı. Sonra tüm yazdıklarını sildi. Kalktı, hesabı ödedi.Kalabalığın arasına karıştığında aklında tek bir düşünce vardı. Tek bir  duygu .
Kavuaşmamak zor sınav. Sanki ..
Her gece yatarken, her sabah uyanInca aklına gelendir "O"
Dilek diledi. Kelimeler yine boğazında sıkıştılar. 
Elma dedi Elma
Sevgilerimle


Comments

Popular posts from this blog

Yara