Ben Seni Sevdim 
Ben seni denizde yüzer gibi sevdim 
Bir kediye "Merhaba "der gibi 
Bir serçe yavrusunu elimde tutar gibi 
Çiçeğe su verir gibi
Ağacın gövdesine sarılır gibi 
Küçük bir çocuğa dokunurken kıyamadığım gibi 
Köpek yavrularını korur gibi 
Susamışken bir yudum suya, suyun kıymetini anlar gibi 
Martıların attığı.çığlıklar gibi 
Bir çocuğun koşmayı sevdiği gibi 
Elma gibi sevdim seni ..
Bir modacının kumaşlarını sevdiği gibi 
Gece sessizliği sever gibi
Güneşe gülümser gibi sevdim 
Uyku gibi bazen 
Bazen yıldızlar gibi
Nefes gibi her an
Renkler gibi,renkliler gibi

Çakıl taşları gibi sevdim
Elim ayağım gibi 
Koşmak gibi ,dans gibi, susmak yada konuşmak gibi 
Ben seni sevdim 
Bir kaktüsün dikenini sever gibi 
Deniz kestanesine basar gibi
Üzerime gelen sürat teknesi gibi 
Bir bebeğin başını okşar gibi 
Ben seni her türden sevdim
Ben seni çok sevdim

Comments

Popular posts from this blog

Yara