DENİZ KESTANESİNE
ÖZÜR DİLERİM DENİZ KESTANESİ
Koca denizde yer kalmamış gibi gelip üstüme bastın dediğini duyar gibiyim. Seni öldürüp yiyorlarmış. Ben vejeteryanım ama, sana zarar vermeyi hiç istemedim. Sadece çok seviyorum denizi ve yüzmeyi hepsi bu. Orada olduğunu bilmiyordum ki. 
Kusura bakma ama dikenlerin çok sert, bazı insanların tavır ve sözleri gibi. Ateş yaptı, üşüme. Çok da ızdırabım var. Ayağıma hiç basamıyorum o kadar yani. Senin de canın yandı mı peki üstüne bastığımda.
Hani birine bir cümle söylersin, o sana söyler. Bazen tokat atarlar birbirlerine. Ne korkunç. Kasıtlı bilerek.
Oysa biz seninle birbirimizi hiç acıtmak istemedik ki. Yine bazı insanlar gibi. Birbirlerine dokunmaya kıyamayan insanlar gibi. Ben senin sınırına girdim, bilemedim. Sende dikenini bana ödünç verdin.
Canını bilemeden yaktıysam Özür dilerim Deniz Kestanesi
Hayatımızdaki tüm deniz kestanelerine itafen 

Comments

Popular posts from this blog

Yara