1 lira olmadan kaldın mı cebinde ,gece yarısı sokağın ortasında öylece? 
Kaldım ben..Geçen gece öylece kaldım..Yürümek önemli değil ,gidersin gideceğin yere..Mesele, o etek ve o muhitte yürümek 
Hangisi daha zordu bilmiyorum. Grip olmam mı,kanamamın olması mı,kalp kırgınlığım mı,yoksa açlıktan midemin sırtıma yapışmış olması mı?
Belki hepsi.Dile kolay,2 kilometre Gece yarısı,o muhit kısmını unutmamanızı rica edeceğim. 
Yardım istediğim polislerin nezaketi takdire şayan idi. Onlar hanfendi diye hitap ederlerken. Yanıma yaklaşan adamın ,"çalışıyorsan benim çok param var demesi, traji komikti. Çok belliydi her halinden olmadığı. 
Benim. ..s...git çıkışımla neye uğradığını şaşırıp,100 metre gidip durup,seni tatmin edebilirim demesi de ayrı bir komediydi. Git benim başımı belaya sokma diye azarım, ..İçimden şu cümleyle tamaçladığını. ..Git yoksa ben beceririm seni.!
O gece tatsız sonuçlanmadı. Arabadan laf atanlar, Aksaray 1 2 diye, yanıma yaklaşan genç bir adam,ve motorsikletli, meraklı gözlerle bakanlar ile sınırlı kaldı."Bu kadın ,bu saatte, burada ne yapıyor? "
Aynı insanlar, BeniM yarım saat önce bir bale tensilini şık insanlarla birlikte izlediğimi bilselerdi eminim şaşırırlardı. 
Bir kez daha anladım.Hatırladım. Parasızlığı. Tek başınalığı. Güçlü olmayı. Aç olmayı. ..
Bu şehirde ne kadar yalnız olduğumu. Tek dostum yurt dışına gittiğinde ne kadar çaresiz olabileceğimi 
Hatırladım. .20 sene beni yememesi için ne kadar çok mücadele ettiğimi,başımı öne eğmediğimi, 2 kere tecavüze, sayısız tacize maruz kaldığımı hatırladım.
Dün açlığımın 3.gününde Nuriye ve Semih i..Onurları için mücadele ettiklerini bir kez daha saygıyla hatırladım. Çok insana doku dokuduğumu, ama sadece 1 tek dostum olduğunu...
Ağladım o gece çok ağladım.Aç olduğum, regl ve grip olduğum için değil...
Aşık olduğum adamın ce kimsenin umurunda olmadığım için
Ve o tek dostumla güldüm dün tüm olanlara...
Hala ayakta ve hayatta olduğumuz için
Sevgim üstünüze olsun  

Comments

Popular posts from this blog

Yara