Uzun zamandır bekliyordum görmeyi.Önemli idi onun için.Çok çalışmıştı. Biliyordum birçok yenilik eklemişti üstüne.Cebimdeki son 100 lira elbise aldım,saçıma Fön çektirdim.makyaj yaptım. Gittim. Öncesinde göremedim. Hastaydım zaten, zor yetiştim. Çok iyiydi. Tam bir oyunculuk şöleniydi.Salon ayakta. .Ben gururlu..Ayacıkları üşümüş müdür, yere düştü beli Acımış mıdır düşünceleri ile, mutlu, ...Çıkar çıkmaz aradım, bekleyeyim mi ,gideyim mi...Ulaşamadım.Bekledim, herkesten uzak bir yerde,çıkmadı. Çok da da çok bekleyen vardı..
Boğazımda düğümlendi cümleler, ağlama isteği..Gözümde biriken yaşlar. Ağrıma gitti. Gururuma dokundu durum..İçim acıdı. .
Çıktım.O kadar güzeldim ki...
Görmedi ben
Görmüyor beni
HERKESİ GÖRÜYOR. ..
BEni görmüyor. .
Gördüklerinizin sizi görmesi dileğimle 
Sevgim üstünüze olsun 

Comments

Popular posts from this blog

Yara