Sana gitme dememesinin sebebi,onda olmama
Ne demek bu dediğinizi duyar gibiyim.Şu demek:Onda bir yeriniz olsaydı, siz onu uyardığınızda paniğe kapılır, telaşlanır, gitmemeniz için elinden geleni yapardı. Hiçbirşey yapmıyor, oralı bile olmuyorsa, umurunda değilsiniz demektir.  
    Biliyorum, acı .Ama gerçek.Seven insan, sizsiz kalmayı göze alamaz. Siz olmadan ne kadar sıkıcı bir hayatı olduğunun farkındadır. Emek sarfeder .Gözünüzün içine bakar.
Vaktiyle,benşm içşn önemlisin, seni seviyorum, sana değer veriyorum.Nolur bu değeri bana yitittirme diyen adamın, gittiğimin farkında olmaması gibi..
Tüm ifade edişlerime rağmen kendimi:Gitme,Dur dememisi gibi. .
Mecbur kalır insan bazen. Gurur var ya biraz da olsa.İstenmediği yerde durmamalı. Yol almalı.
Şu bir gerçek ki....
Ancak gidilince bilinir bazen kıyet
Giderken KAL diyenleriniz olmasını diliyorum
Sevgim üstünüze olsun

Comments

Popular posts from this blog

Yara