Deniz..Ne güzel çağırır insanı.
Hiç deniz görmeyenleriniz vardır, biliyorum  .
Tuhaf,sihirli, büyülüdür deniz. Birkaç gün gitmeyin yanına, sessiz sedasız çağırır sizi. Rüzgar fısıltısını getirir denizin. Pencerenin önüne bir kuş gelir,size denizden haber getirir. Yalınayayak koşasınız vardır yanına.Sakinleşir, hızlı adımlarla bir an önce ulaşmaya çalışırsınız. Şehirde iseniz, kırmızı ışıklara, trafiğe tahammülünüz olmaz. Aranıza giren her nesne, olay, durum kavuşmanızı erteliyor,geciktiriyordur çünkü .Ulaşırsınız. Artık sizden mutlusu, hızurlusu yoktur. 
Telefon, internet, aşk, maddi sorunlar, iş...Deniz hepsini alır gider.Konuşmaya başlarsınız sessizce, telepatik yöntemlerle. Kimselere anlatamadıklarınızı,anlatsanız da anlamayacaklarını düşündüklerinizi, sırlarınızı denize anlatırsınız .
Deniz dinler.Kokusu ve rengi değişir birlikteliğiniz süresince. Sizi anladığını belli etme yöntemi budur denizin. 
Ne yapar ,nasıl yapar bilinmez. Yüzünüze bşr gülümseme yerleştirir, sakinleştirir, gönderir sizi. Yanına gittiğinizden çok farklı bir siz vardır artık karşınızda. Özünüze yakın siz. 
1haftadır yatıyorum. Gidemedim denize. Benş çağırıyor duyuyorum. Az önce bir kuş yolladı camıma. Çok da özledim. 
Kalkın. .Deniz insanlar gibi geri çevirmez sizi dinler. 
Sevgim üstünüze olsun 

Comments

Popular posts from this blog

Yara