Oldum olası sevmişimdir geceleri. Çocukken de gizli gizli televizyon izledim bizimkiler yattıktan sonra.Kulağı en küçük sesleri duyan annem,uyuyormuş numarası yapardı. Gece gece sorun çıkmasın diye:)Hiç unutmam.Bşr gece babam kalktı.Ben ahşap ,klasik bir sandalyeyi ,tüplü televizyonun karşısına çekmiş pür dikkat Damdaki Kemancıyı izliyorum. Ne izliyorsun diye sordu.Damaki Kemancı dedim. Ben de çok severim bu filmi dedi ve ekledi. Koltuğa otur, sesini aç,gözlerin bozulmasın. Yüzümde bir gülümseme ile bitirdim filmi. Ertesi gün okul saatinde, uyandırmaya ikinciye gelmeden annem kalktım. Ne söylenirdi yoksa:()Okul sırasında sadece bendim filmden bahseden. Onlarsa çocukca konulardan. Zaten kilolu bir çocuk olduğum için dışlarlardı beni,filmler, pantolonlar da yardımcı olmuyor değildi hani.
Oldum olası sevmişimdir geceleri. Herkes evine çekilir. Sessizleşir, tenhalaşır ortalık. .Siz flört etmeye başlarsınız geceyle. En önemli sırlarınızı ona anlatırsınız. O sır saklar. Teselli eder bazen.Bazen ,yazın özellikle şehrin sokaklarında dolaşırsınız.Kediler, köpekler kendilerine bir yer bulmuş kıvrılmış uyumaktadırlar. Deniz kenarında iseniz, denizde Sakindir genellikle. Ağaçlar da uyumaya başlamışlardır. Gökyüzü ve yıldızlar eşlik ederler size.
Kışsa ve evde iseniz..Kitaplarınız, yazılarınız,bazen örgünüz, taşlarınız ve boyalarınız herşey sizi beklemektedir. Oyuncaklar sessizce ne yaptığınızı izlerler. Bir kedi yada köpek varsa evinizde, ayak ucunuzdadır. Aşıksanız, en güzel aşk şarkıları gözyaşlarınıza eşlik ederler. 
Siz sadece siz ve gece konuşursunuz sabaha kadar kimseler duymadan. 
Alabildiğince özgür...
Çok severim geceleri
Turgut Uyar gibi 
Bir seni uyutmam, bir de ben uyumam
Göğe bakalım
Sevgim üstünüze olsun 

Comments

Popular posts from this blog

Yara