Herşey 3 sene önce bugün başladı. Tanışma bugün değildi.9 Aralıkta idi.
İYİ OYUNLAR yazdım.
Ne kadar erken iyi oyunlar bu böyle diye yanıt geldi .Ruhum ruhuna yakın bir ruh buldum sandı.Çok mutluydu. 
Nerden bilsin deli gibi Karasevdaya düşeceğini. Hayatımda kimseyi sevmedim ve böyle aşık olmadım. Ben dokunamadan sevmenin nasıl olacağını yaşadım onunla. Bir kahve bile içmediğim insanı, uzaktan gölge gibi takip ettim, zarar vermesinler diye. Twit lerinde kendime dair bir iz aradım bazen. Bazen de takip ettim sağlıklı mı diye.Çektiği her acıyı içimde hissettim de gidemedim. Ruhumu gönderdim yanına elini tutsun diye.
Hayaller kurdum. Hayal koydum adını, ondan çocuğum olsaydı diye. Onun projeleri benim projem oldu.İçimden gelerek, karşılık beklemeden, deli gibi, şartsız, nedensiz sevdim. 
Gülüşüne güldüm. Öldüm,bittim gülüşüne 
Saçlarını fotoğrafın üzerinden okşadım. Yüzünü sevdim her gece, yanımda yattığını hayal ederken. 
Bir oyunda yere basıyor diye içim gitti,üşümüş müdür ayacıkları diye. 
Hiç unutmam video denk geldi birgün. Soğukta çekim yapmışlar. Üşüdüğünü hissettim. Nasıl kızdım üşüttüler onu diye. 
3 senedir aklımdan  bir an çıkmadı. 
Yattım onunla, kalktım onunla 
İNSAN her gece ağlayıp, her sabah ağlar mı?
Tanıdığı herkese onu anlatır mı?
😊 
O başarılı olsun diye yönlerdirdim. Yapabilirsin. Yurt dışında bile oynayabilirsin 
Kelimeler yetmiyor seVDAma. 
Şarkılar, fotoğraflar. .Hep onun içindi. .
Gözleri gülenimdi o benim.Can içim
Sevdikçeyim. Yani Sevdikçe iyiyim. 
Hayatım oldu..
Ben deli gibi. ..
Son cümle olmadı 
Böyle seven bana, ona yakışmadı. 
Olsun yine de istemiyorum kimse zarar vermesin ona 
KİMSELER üzmesin onu
PRENSESLER VAR
MELEK RUHLU OLANLAR DA VAR
Umarım bir gün 
BİR KADIN VARDI.O BENİ BEN OLDUĞUM İÇİN. ÖZÜMÜ GÖRDÜĞÜ İÇİN SEVMİŞTİ. det..
Git dedi.Gölge gibi  gittim.
Vasiyetimdir. Umarım ondan önce ölürüm.Eğer mümkün olursa elini  yanağıma koysun. Ben avuç içini öpemesemde. .


Dokunamadan sevmek ..İşte sevmek
Sevgimle 

Comments

Popular posts from this blog

Yara