Bazen insanları yanlış yere koyarız Onları oradan alıvermek lazım. Çok üzülmüş bir arkadaşım, erkek. Çokça hayat mücadelesinde olan bir erkek.Öfkeli ama özünde iyi bir adam, pamuklara sarar sizi, açsanız hemen hisseder. Çok üzülmüş, neden arayıp duruyor, aradım deyince film koptu bende, çünkü sert çıkmış giden, sevmiyorum seni demiş, ben de çıkıştım üstüne, gitmiş yeter artık, anıların ve aşkın temiz kalsın bırak diye haykırdım. O kadar haykırmışım ki,konuşamıyorum iki gündür.Yeterince zorluyor hayat çoğumuzu, onu beni belki bu yazıyı okuyan sizi; üstüne birini hakettiğinden fazla sevmenin bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. Alınacak dersi koyup cebe oradan kaçarcasına uzaklaşmanın şart olduğunu düşünüyorum. Neden aramanın da anlamı yok. Çünkü bilsek ne olacak nedeni,tatmin edecek mi aldığımız cevap bizi. Belki içinde bitirmiştin o yüzden gitti dedim. Hani öyle diyorlar ya,sen gittiğin için gider o. Hangi cevabı duydu mutlu olur biliyorum, Seni seviyorum ama ayrılmak zorundayız, şartlar onu gerektiriyor. Acaba inanır mı,çünkü bu cevaptan sonra gider ve başkasıyla olursa daha çok yıkılmaz mı?Yada ben de seni sevdim denilmesi  acıyı hafifletir mi? 
Ben katıyım ve gerçekçiyim bu konuda, hele ki buy ve recrübeden sonra. "Seni sevmiyorum, duyguM yok sana ve olmayacak "hiç uzatmadan, çok
 nadir bir cümle ekliyorum. Arkadaş yada dost olur senden, olalım mı? Hayır deme hakkı var Özetle gittiyse, neden aramanın bize bir faydası yok  çünkü hiçbir zaman alamayız cevap ve alsak da yetmez çoğunlukla o cevap bize. 
Bazen aşkı da karıştırır insanlar. Partner vurkaç yapmaya gelmiştir. Siz tutar onu mükemmel ei, çocuklarımın anası, babası, en özel insan koltuğuna oturtursunuz. O ise kaçmaya yer aramaktadır. Çünkü pozisyon uygun değildir amacına, yaşam tarzına, beklentilerine. Gitmek isteyen insanı zorla tutamazsınız, çekilin gitsin, siz yaptınız yapacağınızı. 
Bu arada belki sizinde hatalarınız olmuştur. Sıkmış, kırmış  üzmüş, yaralamış olabilirsiniz, bilmiyoruz. Zaten geç artık, bilsek ne fayda. 
Bazıları sevmek için değil, seks ve takılmak için geliyor dünyaya. Olsun, onlarda öyle, bilmiyorlar sevgiyi. 
Affedin ,bırakın, yazık, kıyamayın. Bilmiyorlar sevmeyi. 
Şarkılar, şiirler yazarsınız, korursunuz, kollarsınız, arzularsınız,en önemlisi seversiniz. Yetmez. Sevgiyi ve sevmeyi bilmeyen insanlar için bunlar çok fazladır, sadece iyice şımarmasına neden olursunuz. 
Hakeden hakettiği yerde kalsın. Siz kalbinizin üzerine bir gazlI bez bastırıp yola devam edin,gülümseme ile yüzünüzde. 
Çünkü diğeri çıkmaz sokak!

Comments

Popular posts from this blog

Yara