Öpüşmek. ...
Kuvvetli ve tutkulu bir öpüşmenin yerini ne alabilir ki. .Seks mi? Sanmıyorum. Önce küçük bir buse gibi başlar. Karşınızdaki partnerde tutkuluysa, biraz daha hızlanır öpüşme,erkeğin eli kadının önce saçına gider, çeker, tada saç diplerinde yer bulur eline, kadın ise erkeğin boynunu, saçını, omuzunu kulağını gezer durur. Sonra vücutları değişmeye başlar her ikisininde.Bir sonraki aşamaya geçmek ile, orada saatlerce kalmak arasında ikilem yaşarlar. Öpüştükçe, eğer tutuyorsa frekans,Öpüşmek gelir ikisininde içinden. Kadının belinde haraket başlar. Erkek uyanmıştır. Bazen o kadar beklentisiz başlanan öpüşme sonucunda, bir uzay aracını getirtecek kadar büyük bir enerji açığa çıkar. Bazen de aşkla başlanan büyük bir arzu ve özlemin sonucunda oluşan öpüşme tam bir hayal kırıklığı olur. Erkek dilini dişisinin boğazına pat diye ikinci dakikada sokar, bu hamle kadında şaşkınlık yaratır ve off  sekse giden yol.,romantizm ne oldu diye sormasına vesile olur.Ayrıca öpüşme ile karşınızdakinin sizi sevip sevmediğini, o anda zihnen orada olup olmadığını, sizden önce sevişip sevişmemiş olduğunu, herşeyi anlayabilirsiniz. 
Büyük bir aşkla başlamış ve anlamışsınızdır "Beni sevmiyor, ruhu burada değil, tok yani seks yapmış,lutfetti bana öpüşerek"Liste uzar gider. Siz kırgın, anlamış olmanın verdiği rahatlık ve hüzün "Beni sevmiyor :
Yalan makinesinden kuvvetlidir öpüşme. 
Tutlkuyla, beğeni ile, sevgiyle, aşkla. ..
Öpüşmeleriniz uzun soluklu ve karşılıklı olsun,öpüşme esnasında "beni sevmiyor "gerçeği çok dramatik ve şok edici olabilir. 
Sevişmeleriniz, Öpüşmeleriniz bol olsun. 

Comments

Popular posts from this blog

Yara