KORKARSAN BİRGÜN 
İstemeden de olsa gidiyorum. İşim yok,gidecek bir yerimde, çok da denedim,3 ,4 kişi duydu sesimi oysa ne çok seslendim. Yardım Edin....
Güzel,seksi,çekici. Doğru karizmatik ama ötesi var işte. Barınmayı, iyi şartlarda yaşamayı, yemek yemeyi, sevilmeyi, zekâma önem verilmesini fazlasıyla hakediyorum. Gidiyorum ben.Ona
 gelince 
Korkarsan birgün, panik atağın başlarsa yine  kapa gözünü, internetten bu bir fotoğrafımı bak gülen gözlerime, yüzüme. Nefes al, hatırla o anda sana söyleyeceklerimi, o durumda neler söyleyeceğimi. Gülümse. Sesimi unutmuşdundur, önce ses unutulur. Bu youtubeda videomu izle, sakinleş. Hatırlar mısın, bir kart yazmıştım sana,ne olursa Nerede olursam olayım seni bırakmayacağım diye. Sen inanmadın belki buna, kimbilir. Öyle ama, çünkü sıkışmışsın hayatta, çok az dostun var yanında,seven beğenen, arzulayan çok. Ama seni senin için seven kaç kişi var? 
Bunları hiç anlamayacaksın belki, yada birgün gözlerin dolacak,unutucaksın hemen,daha kolay gelecek unutmak. Ben sen gittiğin için gittim. Yoksa seni sevmekten asla vazgeçmedim. 
Yüzündeki çizgilerle güzelsin, gözündeki kırışıklıklarla,unutma.
Hadi üşüme, ayacıklarını üşütme. ...
Ha bir de...
Kimse Sana Günışığım demesin olur mu? !
.....

Comments

Popular posts from this blog

Yara