Çalışma masasında oyun yazıyordu.40 yaşlarında,ince yapılı bir kadındı. Düz kahverengi saçları omuzlarındaydı. Oyunu bitirmek istiyor, ancak iyi olması için yavaş yazıyordu. Üstünde bir etek ve bluz vardı. Omuzuna ufak bir şal atmıştı. Sıcağı çok sevmezdi ve çalışırken daha serin olmasını tercih ediyordu. 
Bir tıkırtı duydu çalışma odasının kapısının önünde, başını kaldırdığında kocaman bir gülümseme ile sevimli bir yüz gördü. Ve hemen yanında onun için son liman olan adamı..
Gelebilir miyiz dedi adam ,elinden tuttuğu küçü kızı gözleriyle işaret ederek. "Özür dilerim. Oyalamadım. Biliyorum, çalışırken bölünmekten hoşlanmıyorsun ama.."Sustu ve gülümsedi. Kollarını açtı kadın, ufaklık bir çırpıda tırmandı kucağına. 3 yaşında, uzun kumral saçları olan, ayıcıklı pijamalı mavi gözlü kız çocuğu sürekli gülümsüyordu. Adam elindeki kırmızı peluş battaniyeyi onlara sararak, mutfağa gitti. 
'
-Ne yapıyorsun anne, ben seni çok özledim 
-Oyun yazıyorum
-Oyun nedir, 
-Seninle oynadıklarımızı sahnede büyükler oynasın diye kağıda yazıyorum :)
-Anne, babam annen kızar ama çalışıyor dedi, ama ben seni özledim
O sırada adam elinde süt,bisküi, çay olan tepsiyle kapıda göründü, kocaman gülümsemesi kızıyla adeta aynıydı. 
Size seveceğiniz birşeyler getirdim, hadi bakalım. Gelip yanlarına oturdu "Nasıl gidiyor oyun "diye sordu.  Gülümsedi  kadın "Benim ki iyi de senin iş nasıldı?İyiydi. Bu arada küçük uyumaya başlamıştı annesinin kucağında. Adam başarılı bir televizyon programı sunucusudur. 
"Yeni bir iş geldi. Bir başka sunucuyla yapacağımız bir iş.Tina Grey ile"Kadının yüzü donar. Peki der sadece. Çok sevindim kolay gelsin. "Hoşlanmadığın nedir? ""Yok, sadece kendi kariyerine uygun biri mi olsaydı acaba? Neyse. ..Hadi yatsın artık bu güzelik, ben de çalışayım. "
Adam tek kelime etmez, kadını öper,ufacığı alır ve çıkar. 
Aklından geçen ise şudur 
"Bir cümlenle bana beni hatırlattığın için çok teşekkür ederim. Ben dünyanın en şanslı adamıyım. SAna bayılıyorum kadın "
Küçüğü yatağına yatırır, salona geçer ve telefonla yapımcıyı arar. 
"Özür dilerim sabahı bekleyemedim. Proje iptal. Bana ,benim kariyerime uygun birini bulalım .Evet. Görüşürüz, iyi geceler. "
Kadına mesaj yazar 
"Biliyor musun? Sen nefesinle hayatımı ısıtıyorsun. Ne kadar şanslıyım benimle olduğun için. Hiç bitmesin o nefesin. "
KADINIM.....VARLIĞIM. ...
Beni çok bekletme, çabuk gel..
Sensiz üşürüm ben.
Şimdilik iyi geceler sevdiğim

Comments

Popular posts from this blog

Yara