Güçlüsün sen .Güçlüsün, Güçlüsün, kabul et Güçlüsün, güçlüsün, aa yapma
İçinde fırtınalar koparken, haykırmak isterken"Yardım edin"güçlüsün sen. Yaşadınız mı bunu? Altından kalkamıyorum de bakayım ne oluyor! Hiç istemediniz ki iyi olmak, zaten hepimiz yalnızız, kendinizi sevin önce. ....
Bir tır dolusu cümle,kelime, metin,paragraf gelir duvar gibi durur önünde. Güçlüsün sen.Halledersin. 
Avaz avaz bağırmak, kırmak, dökmek haykırmak istersin :"DEĞİLİMMM.SADECE öyle görünmeye gayret ediyorum. Çünkü seçeneğim olmadı 1 yaşımdan beri.Anladınız mı,anlatabiliyor muyum? Kötüyüm, kırgınım, yorgunum  ,Üzgünüm.İstediğim adam beni becermedi. Ben onu hem sevip hem teslim alamadım. İşim yok işim, bütün gün kafayı üşütmemek için mücadele etmek; yapayalnız kalmak. Çocuğum yok,oysa ne çok severim çocukları. Ne oldu? Düştü mü yüzler? Bunaldım. Her zaman hedef ve hayal koymak ve kurmaktan ve onlara ulaşamamaktan yoruldum. Tiyatro konuşabildiğim nadir insanlardan biri gitti. Yok ben Güçlüyüm değil mi?Mecburum çünkü. Benim bu hayattaki en önemli görevim, sizi bana yaptıkları gibi kimseyle kıyaslamadan yapabileceğinize ikna etmek.
Ama bilin istiyorum bazen ölmek geliyor içimden. Solunum kesiliyor. Nefes alamıyorum. İki çift laf konuşmak istiyorum. Gülmek istiyorum. Ben de mutsuzum diyebilmek istiyorum. ...
Depresyon hakkım var. ...İnsanım bende. .
Pek çoğunuz kafa sallıyorsunuz şu anda. Biliyorum. Bazı insanların güçsüz ve mutsuz olmaya hakları yoktur. Seçenekleri de .
Ama tüm bu insanlar adına bir hatırlatma yapmak istiyorum. 
"BİZDE İNSANIZ "
YAkışsa da YAkışmasa da,Üzgün ve depresif olma hakkımız var. Sarılma hakkımız. Ağlama halkımız var. Güçlü olmak zorunda değiliz her zaman :""
Bende de et ve kan var 
KALP de var. Kırılan....
Acısını içine gömmek zorunda kalan herkese sevgimle

Comments

Popular posts from this blog

Yara