Hoşçakal Sevdiğim 
Ben gidiyorum sevdiğim, bilinmeyen bir dünyayadır yolculuğum. Korkmuyorum, sadece tedirginim biraz. Çok yalnızım sevdiğim, tek başımayım. Hep derim ya "Umut biterse işte o gün biteriZ."Benim umudum bitti.Sakın kimse zayıflık olarak değ.erlendirmesin bunu. Güçlü ve kararlı olmak bu.Çok sıkıldım. Bu yaşa kadar her zaman umudum oldu. Şu anda yok artık. 7 yaşımda karar verdim sanatçı olmaya. Piyano, dans,bale, oyunculuk. Hepsini aynı anda istiyordum. Olmadı. Göndermediler .Sonra da ben kazanamadım sınavı. Çok büyük hayaller yarattım zihnimde, çok büyüktü küçücük dünyam. Olmayınca, umut da bitince. Yok depresyon falan değil. Bilerek, isteyerek. Saygı duyun kararıma, üzülmüş gibi yapmayın, ve gelmesin o gün kimse. .
Sen ayacıklarını üşütme, devaM et çapkınlıklara, mesleğine devam et.Çok da yorulma, kıyamam. 
Ben bilmiyorum seninle tiyatro izlemek keyifli olur muydu? Sevişmek? Bilmiyorum. Saçına dokunmak. ?Bilmiyorum. Göğsün huzurlu muydu? Bilmiyorum 
Sen hiç sevmedin ve istemedin beni.Farketmedin, umursamadın, ben de ne çok koştum ama.
Bir ara içimden benden vazgeçmezdi dediğim yıllar oldu  ama yerime o geldi.
Neyse benim herşeyim hazır. Çok sıkıldım. 
Gidiyorum. Kimselere haber vermeden. Ölmek kişinin  tercihi. Son zamanlarda unutuyorum, Alzheimer olmaya niyetim yok. Onu yaşamak istemiyorum. Bu yüzden. ...
Hoşçakal sevdiğim. ...Seni kadınlarına emanet ettim. ..
Gözleri Gülenim, 
Seni sevdiğim için pişman değilim. ..
İçindeki çocuğu  içimdeki çocuk sevdi 
üşüme olur mu. 
Mavilikler içinde

Comments

Popular posts from this blog

Yara