Aşk Kavuşunca Büyür. .
Kim demiş ki aşk kavuşunca biter, kavuşulamadığı için aşk diye. Eksik demiş diyen.Öyle olsun istersen olur da..Ya istemezsen.Aşk büyür, içine sevgiyi de alır. Kartopu gibi devam eder yoluna. Yani aşk kavuşunca bitmez, büyür.
İnSan bazen yarattığı sevdasına aşıkmış ya.Doğrudur. Ben bilmem onları beni bilirim ben. 
Nasıl mI? Şöyle...
Ben 4 sene karasevda oldu ya .Dokunamadan sevdim hani .Aramda görünmeyen şu bağa sığındım.
Yaratıya değildi aşkım, ilk gün ilk aylarda açık veren adama idi aşkım
Sevgi ile beslerim aşkımı. İçindeki çocuğu görürüm. Anlatmak, sığınmak, koşulsuzca sevilmek, okşanmak, dinlenmek, anlaşılmak ister. Açarım kollarımı. İhtiyacı olanı vermek için.Açarım kollarımı güvende hissetsin diye.Anlatsın, sığınsın. İsterim yatırayım dizime. Ellerim buklelerde, nefes alış verişini dinlemek isterim. Uyuyakalır, koltuğun kenarındaki battaniyeyi alır örterim üstüne. Sıkılırım, çişim gelir ama kıpırdamam uyanmasın diye. Bir elim saçında, diğeri kalemimde bir şiir yazarım gelişigüzel yanımdaki sehpanın üzerindeki not defterime 
"Gözlerin bir ateş
Aşkın bir içim su
Sözlerin hayatım 
Ellerin ömrüm
Hepsi bu"
İsterim ki hücrelerimin her bir noktasında, moleküllerime kadar kadınlığımı hissedeyim onunla. Tüm acılar keyif versin ellerinde. 
Bir şehrin tüm köşelerine gidelim birlikte. Uçan kuşların ahengine dalalım birlikte. 
Böyle ölmektense, nasıl olacağını dibine kadar yaşamaktır hayata bakışım. Hayatın en güzel anlarını, anılarını inşa etmeye engel yoktur benim gözümde. 
Aşk yaşanmalı, aşkı, ilşki içinde sevgi ve sevda ile büyütmeli. Yaşarken yeniden başka yaratılara girmeli. Kalıplardan sıyrılmalı, korkulara esir olmamalı, Doludizgin koşmalı şu kısacık ömürde. 
Sorarım size bir kez uyunsa birlikte, karşıda da varsa arzu, sevilse beraberce sevgi, öğrenilse çay içmek, dokunmak; kıyamet mi kopar 
Aşk ölmez katili korku değilse. ...

Comments

Popular posts from this blog

Yara