Saçımı Yıkasana Benim
İçeriye giren adama baktı, yüzünde bir gülümsemeyle "Hoşgelinmiş, saçımı yıkasana benim. "deyiverdi. Adam yüzü mosmor, yumruğunu sıktı. Vücudu gerildi "Anlamadım.Daha yeni geldim. ""Görüyorum"dedi kadın.Önce ceketini çıkarmana izin veririm, gömleğinin kollarını katlamana da"Bunları söylerken hala gülümsüyordu. Elinde kitabı bir berjere oturmuştu. Üstünde bir pantolon, göğüs dekoltesi olan bir gömlek ve spor ayakkabıları vardı. Bir masa hazırlamış ve sonra onu toplamıştı. Mumları kaldırmamıştı. Adam ,elindeki çantasını bıraktı, diğer berjere oturdu. Ceketini çıkardı. Kanapeye bıraktı. Geç kalmıştı. İşinden geç çıkmış, arkadaşlarıyla bir bara gitmiş, biraz flörtleşmiş, bir iki kez öpüşmüş, rahatlamış, gelmişti. Tüm bunlardan dolayı,gergindi.Ve içeriye girdiğinde karşılaştığı nahiflik ve gülümseme onu allak bullak etmiş, ne yapacağını şaşırmış ,kızmıştı. Tepki beklemediği şekilde meydana gelmişti. 
Gülümseyerek devam etti kadın"Yıkayacak mısın "
Ya inanmıyorum diye başladı adam"Hayır. Bu saate kadar ne yaptın, ayağımda da sallayayım mı? !PEs doğrusu. Yorgunum. Biraz vicdan. Yorgunum. "Bir şirkette CEO idi ve iyi kazanıyordu. Kadın gülümseyerek kalktı. Kitabı elinde alt kata doğru ilerlemeye başladı. İyi geceler. 
"Yatıyor musun "diye sordu Adam. 
"Hayır. Çalışacağım "
Alt katta Atölyesi vardı. Kadın çok büyük battaniyeler örüyordu. Aşağıya indi. Oturdu. Öremedi .Kanapeye kıvrıldı, üstüne battaniyeyi çekti. 
Yarım saat kadar sonra, ayak sesi duydu merdivenlerde.Arkasını döndü kapıya. Adam hafifçe tıklattı kapıyı, içeri girdi. Kanapeye kadının yanına yattı.Sarıldı, başını ensesiyle, boynunun arasına koydu. Saçlarını okşamaya başladı, hafifçe fısıldıyordu, "Özür dilerim, anlamadım, Özür dilerim ""Sen anneme bile dokundurmadım saçıma demiştin, bana sesini çıkarmamıştın, dağılıyor çabuk o yüzden diye. Sadece banaydı iznin. Özür dilerim. Sevilmek istediğini anlamadım. "Kadının gözünden yaşlar akmaya başladı. Susuyordu. Adam da sustu. Kadının saç diplerine elini geçirdi. Hafifçe çekmeye başladı. Ensesini, boynunu, dudaklarını öptü. Diğer eli sakince keşfe çıkmıştı kadının karnını. Ardından kalçasına indi. .Önce üstündeki gömleğini, ardından pantolonunu çıkardı. Tutkuyla, arzuyla ve sevgiyle aşk yapıyorlardı. Kendi gömleğini ve pantolonunu çıkardı, öpmeye ve okşamaya devam ederek. Kadın heyecanlanmış, coşkuya ortak olmuştu. Yeniden karnında gezinmeye başlayan eli, kadının kalçasına ardından klitorisine kadar indi. Kalçasını kaldırdı biraz kadın ve bir şaplağı gülümseyerek karşıladı. Çamaşırı çıkardı erkek büyük bir ustalıkla sıyırdı kalçadan parmak uçlarına. 
Artık ikiside bir üst boyuta taşınmaya hazır hale gelmişlerdi.Artık içinde hissediyordu adamı, eli adamın kalçasında, sert hareketlerle gidiş geliş içinde muazzam bir zevk hali içindeydi kadın, erkek onuna bir bütün olmuştu. 
Sonra sırtüstü döndü kadın ve öyle devam ettiler bir olmaya. Daha da hızlanmışlardı, adam arada küfrediyor, kadın müstehzi bir ifade ile gülümsüyordu. Öyle seviyordu adam. Belki hala yüzleşemediği komplekslerindendir kimbilir. 
Kadın ısırdı adamı ki en keyif aldığı buydu, kahkaha attı adam.
Ve....
Sevgiyi sevişme ile tamamlayan bu iki insan o gece sabaha kadar bir sanat eseri yarattılar. 
.............
Hiç durulmayan gecelere başladılar 

Comments

Popular posts from this blog

Yara