Gitme....
"Gitme "dedi adam,arkasını dönüp giden kadını omuzundan tutarak." Gitme sensiz bu dünyada yaşamak istemiyorum. "1.90 boylarında büyük siyah gözleri  olan iri yapılı bir adamdı. Üstünde yeşil bir gömlek, antrasit rengi bir Jean vardı. Sokağın ortasında yakalamıştı kadını iş çıkışında. Kadın duruyordu öylece.Daha önce çokça konuşmuş olmanın verdiği huzur içinde susuyordu sadece."Sensiz "dedi adam" nefes alamıyorum, yemek yiyemiyorum. İşime zor konsantre oluyorum. Sen benim yaşamdan keyif almamı sağlıyorsun. Sen geldiğinden beri ben yalnız hissetmiyorum artık kendimi. Korkmuyorum. Bir duruma üzüldüğümde biliyorum sen sakinleştirirsin beni.Paniklediğimde sakinleştirirsin. Sen konuşurken büyüleniyorum ben adeta. Şiir gibisin. Gülsem benimle gülersin. Mutluluğum mutlu eder seni, gülüşüme gülersin. Sen ışığımsın benim. 0Günışığım....Biliyorum ben çok hayal kırıklığı yaşattım sana.Gitme..Elimde değil.Bir anda karışıyor Zihnim. 
Kadın bu konuşmalar esnasında yüzünü adama dönmedi .Tek kelime etmedi. Nefes bile almadı. Konuşmayı dinledi sessizce. Konuşma bitince yavaşça döndü adama yüzünü. Gözleri dolmuştu. "YArın ,öbür gün, sonraki gün ya biri olursa yine"diye sordu. "Sanırım sadece seni dinlemeyi seviyorum demiştin."Adam başını salladı, hayır dercesine." Gitme...Sen iyi geliyorsun bana"Daha da fazlası. Olmuyor sensiz.
"Gidemiyorum ki zaten.Gittiğim tüm yollar sana çıkıyor. Labirentte gibiyim. Ama yine de sana çıkıyor yollar. Üstelik Bumerang gibi dönüyorum. Sen benim ruh eşimsim. Göğsünde 1 kişilik yer ayır bana. "",Sende dizlerinde boşluk bırak bana"
Cebinden bir yüzük çıkardı. Kadına uzattı. Sadece bir hediye diye ekledi. İlave etti.
Pamukçuk, kadına her zaman böyle seslenirdi. "Pamukçuk bir kırmızı battaniye alıp şu görmeyi çok istediğin filme, oradan da sahile gidelim mi? "
Kadının gözünden bir damla yaş aktı. Sadece adama sarıldı. Göğsünde öylece kalmanın huzurunu yaşadı.Mırıldandı. Çocuğum olabilir mi senden, müsaden var mı?
Adını cotton koyarız; )))
Adam ilk gün coşkusundan enerjisinden etkilendiği bu kadının son 6 senede tüm enerjisini ve coşkusunu almış, onu kendinden uzak tutmuştu. Bir kez bile buluşmamış sadece telefonda konuşmuştu .Ve işte kavuşmanın verdiği mutluluk ile sevdiği kadın geri dönmeye başlamıştı bile. ...
Ve adam konuştu. İlk kez. ..
Seni seviyorum.pamukçuk

Comments

Popular posts from this blog

Yara