Görevim nedir benim?İyi olmak..Hepsi bu
Sevgisizlik sarmış çevreyi. Dehşet içinde izliyorum. Atatürk için piç diye haykıranlar var, Unutarak var oluş sebeplerinin Atatürk oluşunu. Peki sen onun arkasından giden bir milletin torunları değil misin? Diye sormak istiyorum. Yada sen müslüman değil misin, ee senin dininde yok bu ayrımcılık; ki bir inanışım olmadığı halde ben ayrımcı değilim. Ya sen...Sen ne ara kötü oldun bu kadar arkadaşım. Kimler kattı içine bu kadar kötülüğü .Nasıl da donmuş vicdanın. Ne derece utanmazsın.Ar,namus sadece bacak arasındaki uzvunda mı olur sanırsın? 
Sevgi sadece sevgi.İyi yada kötü insan olmak hepsi bu. Öfke bazen açlıktan, bazen bastırılmış duygulardan, bazen uykusuzluktan meydana gelebilir. Bolca spor, Yoga, meditasyon önerilir, arada sevişmek salık verilir. Aman uyku ve beslenmek ihmal edilmesin diye eklenir. 
Kompleksler, aşağılık duygusu, yetersizlik hissi öfkeye neden olur. Bunun önemli bir kısmı kendisine duyduğu öfkedir insanın ki işte bu öfkelerin en zor olanıdır. Sebebi derinlerde yatar ve ona ulaşmak için Oldukça derin yüzleşmelere ve zamana ihtiyaç vardır. Yüzleşilirse, yüzleşmek kabul edilirse o zaman çözüme ulaşmak mümkündür. 
Gelin birlik olalım bu dünya kimseye kalmaz denilmiştir ya...O diyenin yolunda üç adım atılsa dönüşüme erişmek mümkün olur. ..
Hadi biraz çaba .Yapabilirsin

Comments

Popular posts from this blog

Yara